Mittwoch, Mai 23, 2007

آموزشگاه گوته و آفتابه به دست ها

آفتابه به دست ها ، چماق دارها ، عربده کش ها - این پرچمداران اسلام – اینبار آموزشگاه زبان آلمانی گوته را مورد الطاف اسلامی خود قرار داده اند.

خوشبختانه به خاطر وابسته بودن این آموزشگاه به سفارت آلمان جرات و اجازه ورود به آموزشگاه را ندارند ، ولی طی هفته گذشته افراد پشمناکی با مراجعه به آفیس موسسه ، به کارکنان آنجا اخطار داده اند که محصلان آموزشگاه باید شئونات اسلامی را رعایت کنند.

از اخباری که در موسسه بین دانشجویان رد و بدل می شود به گوش می رسد که ماشین هایی چون پژو و پراید با شیشه های دودی پشت در موسسه به کمین می نشینند و گویا تا امروز چندین فقره مشاجره نیز بین محصلان و پشمناکان به وجود آمده. کارکنان موسسه با نگرانی به دانشجویان هشدار می دهند و با هوشیاری و تماس با سفارت جلوی هر گونه پیشامد تلخی را گرفته اند.

محصلان گوته همچنان ( مانند گذشته) به کوری چشم دشمنان در سر کلاس ها کشف حجاب می کنند . ولی احتیاط شرط عقل است . با وجود اینکه تجاوز به حریم موسسۀ وابسته به سفارت ، ماجرا را کمی سیاسی تر و برون مرزی می کند ، ولیکن به هیچ وجه بعید نیست این مزدوران پا را از حد خود فراتر بگذارند و دوباره حماسه ای چون یکشنبه هفت تیر بیافرینند. خصوصا که نه تمامی ولی 90% دانشجویان گوته شامل این طرح جمع آوری اراذل و اوباش می شوند !!!