Dienstag, September 12, 2006

wish you were here

چلۀ تابستان چنان سرما خورده ام که حال همه را به هم زده ام. یک فلاکس آب جوش پر کرده ام و هی دارم می خورم. یک کم خوب می شوم و دوباره مف و مفم شروع می شود. کارم زیاد است ولی سردرد دارم . دارم پینک فلوید گوش می دهم و خوابیده تایپ می کنم . آی حال می دهد! خداوند تکنولوژی را آفرید برای تنبلان.
عجب بدسلیقه ای بودم ها! این آهنگ WISH YOU WERE HEREپینک فلوید که قبلا ازش بدم می آمد ، حالا خیلی بهم حال می دهد. کلا خیلی از سلیقه هایم عوض شده است. آن زمان ها که بچه بودم ، وقتی مامان آهنگی را گوش می داد ، می گفتم اه مامان چه چیزهایی دوست دارد . چقدر خسته کننده هستند . خودم آهنگ های جینگولکی ( البته فقط از نوع خارجی) دوست داشتم . ولی حالا همان ها را که یک زمانی بدم می آمد خیلی دوست دارم. یعنی دارم پیر می شوم ؟

هر وقت عنوان آهنگ ها را نگاه می کنم با خودم می گویم این عنوان برای چه چیزی بهتر است ؟ یک فیلم ، وبلاگ ، اسم ، مکان ... آهنگ HAVE A CIGAR مثلا ، مممممم برای وبلاگ خوب است . ولی این آهنگ « کاش تو هم اینجا بودی » جان می دهد برای روی سنگ قبر. روح آدم وقتی مرد ، بنشیند کنار سنگ قبر خودش و به قیافه آدم هایی که این عنوان را می خوانند بخندد.