Sonntag, Oktober 08, 2006

شاید وقتی دیگر

باز هم من را شرمنده کردی. باز هم ......
با آن همه چرت و پرتی که گفتم ، با آن همه بدی که کردم ، اگر می خواستی جوابم را بدهی ، اگر می خواستی حالم را بگیری ، بدبخت می شدم. می توانم یک کلمه اینجا برایت بنویسم که اگر می خوانی اینجا را ، ببینیش. می توانم یک کلمه اینجا برایت بنویسم ، که البته اینها را هم خجالت می کشم بنویسم : خیلی از لطفت ممنونم . من آدم شده ام ، البته نه به طور کامل هنوز.
یک مطلب خیلی جالب از
زیتون درباره اون خانوم دروغگو ، همان دستپرورده نظام در برنامه کوله پشتی
یک مطلب خیلی جالب تر از
بوئینگ بوئینگ که اساسآ سمپاشی کرده به رهبریت جمهوری اسلامی درباره جلق زدن آقایون( با عرض معذرت) در ماه مبارک رمضان
اه ه ه ....چه جالب . من نمی دونستم آقای
مازیار ناظمی مجری برنامه های ورزشی هم وبلاگ می نویسه.

دیشب هم با لی لی فیلم آفساید رو نگاه کردیم. دستم بشکنه اگه دیگه ازسی دی فروشی های سر ایستگاه میرداماد چیزی بخرم. مثلا دلم براشون سوخت. کوفتمون شد فیلمه. ولی واقعا باحال بود. دلم می خواست مجوز اکران بگیره تا ببینیم این فیلم با این بودجه ( خیلی ) کم و نماهای کم و بازیگرهای معمولی بیشتر فروش داره یا اون فیلم های حمایت شده مثلا ضد جنگ که خیلی هم ضد جنگه جون عمه شون . می دونید که کدوم رو دارم می گم.