Samstag, November 04, 2006

ببخشید من چند تا سوال دارم . البته لازم نیست کسی جواب بدهد ها ! اینها صرفآ سوالند:
1- چرا توی دنیا فقط چیزهای زشت وجود دارند. مثلا چرا اینقدر کلاغ سیاه وجود دارد و در عوض این کلاغ سیاه ها ، یک پرندۀ سفید که پرهای زیبا و دم بلند داشته باشد وجود ندارد . آنقدر زیاد ( به اندازۀ مثلا کلاغ) که آدم ها نگیرند و قفسش کنند. چرا یک همچین پرنده ای که با دیدنش آدم کلی حس خوب بهش دست می دهد وجود ندارد؟
2- چرا توی وبلاگستان خیلی خانوم ها انقدر نوشته هایی که پر از لغت های پرنو است می نویسند . و بعد که ازدواج می کنند و خصوصا هویتشان هم لو رفته است . خیلی با تربیت می شوند و فقط از مسائل بشردوستانه و گوش نوازانه می نویسند؟ ( از اول بگم من خیلی عقب مونده ام. البته مشکلم با پورنو و لغت های بد نیست . بلکه مشکلم این تغییر رفتار است.
3- چرا من یا خیلی از آدم های دیگر که در واقع جانورهای آدم نما هستیم ، برای فعالیت های مورد علاقه مان حد و مرزی قائل نمی شویم ؟ بدن من انقدر درد میکند که بزور می توانم راه بروم. چطور می شود آدم از یک فعالیت ، غذا ، آدم و یا مکانی که خیلی دوستش دارد ، دل بکند؟